روش غيرفعالسازي پيامکهاي تبليغاتي تغيير کرد | دلاپ

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد


                                      

                                                                    

خانه » دسته‌بندی نشده » روش غيرفعالسازي پيامکهاي تبليغاتي تغيير کرد

روش غيرفعالسازي پيامکهاي تبليغاتي تغيير کرد

روش غيرفعالسازي پيامکهاي تبليغاتي تغيير کرد
 
روش غیرفعالسازی پیامکهای تبلیغاتی تغییر کرد – خبرگزاری مهر …
https://www.mehrnews.com/…/روش-غیرفعالسازی-پیامکهای-تبلی…
Translate this page
Apr 13, 2016 – معاون رگولاتوری از آغاز ساماندهی خدمات ارزش افزوده پیامکی شامل پیامکهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی و بازی و سرگرمی خبر داد و گفت: روش …
تنها روش غیرفعال کردن پیامک های تبلیغاتی – باشگاه خبرنگاران
https://www.yjc.ir › فضای مجازی › دريچه فناوری
Translate this page
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: با توجه به افزایش خدمات ارزش افزوده پیامکی در …
تغییر در روش غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی ! – برسام
barsam.ir › آخرین اخبار
Translate this page
Apr 14, 2016 – … ارزش افزوده پیامکی شامل پیامکهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی و بازی و سرگرمی خبر داد و گفت: روش غیرفعالسازی پیامکهای تبلیغاتی تغییر کرد …
روش لغو دریافت پیامک خدمات ارزش افزوده تغییر کرد؛ راه یکسان برای سه …
https://www.zoomit.ir/2016/4/14/129306/cancel-vas-sms/
Translate this page
Apr 14, 2016 – روش لغو دریافت پیامک خدمات ارزش افزوده تغییر کرد؛ راه یکسان برای سه اپراتور … تمامی پیامک‌های ارسالی، هزینه خدمات و نحوه غیرفعالسازی را به مشترک اعلام کند. … قطع سرویس شامل پیامک‌های تبلیغاتی خود اپراتورها نیز می‌شود و در …
تنها روش غیرفعال کردن پیامک های تبلیغاتی – بیتوته
www.beytoote.com/computer/mobile/turnoff-sms2-advertising.html
Translate this page
اپراتورهای تلفن همراه دریافت پیامکهای تبلیغاتی فعال کردن پیامکهای تبلیغاتی , قطع … با الزام رگولاتوری، روشهای ارائه این خدمات از سوی اپراتورها تغییر کرد.

 


تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
NS